Przyjaciel Sukcesu

Sprzedaż i obsługa klienta w gabinecie kosmetycznym i fryzjerskim

Czas trwania: 16 h

Ilość osób: 10

Koszt szkolenia:
960 zł/osobę + 23% VAT
cena obejmuje materiały szkoleniowe, catering, certyfikat ukończenia szkolenia

Terminy:

  • do ustalenia - Kraków

Opis szkolenia

Szkolenie z technik sprzedażowych, przeznaczone jest dla osób z branży kosmetycznej oraz fryzjerskiej. Szkolenie ma charakter warsztatowy, uczymy jak wykorzystać wiedzę teoretyczną podczas spotkania z klientem. Wiele salonów, koncentrując się na sprzedaży usług kosmetycznych / fryzjerskich, zupełnie zapomina, że ma w swoich rękach niezawodny sposób na zwiększenie dochodu. Sprzedaż profesjonalnych kosmetyków to w wielu salonach istotny element, który umiejętnie wykorzystany jest sposobem na wyraźne zwiększanie obrotu gabinetu. Jest to kwestia istotna zwłaszcza wtedy, gdy odczuwamy sezonowy spadek zainteresowania stałymi usługami i potrzebujemy wsparcia, które pozwoliłoby je uzupełnić.
  1. Na szkoleniu dowiesz się:
    • Co zrobić, by zwiększyć sprzedaż produktów i usług w Twoim Salonie
    • Jak Klienci podejmują decyzje zakupowe
    • Jakie są rodzaje Klientów i jak z nimi postępować
    • Jak przedstawić produkt/usługę
    • Jak dostrzegać i wykorzystywać sytuacje sprzyjające sprzedaży
    • Jak wywołać w kliencie potrzebę zakupu
    • Jak oferować, aby klient nie miał poczucia, że chcemy mu coś sprzedać na siłę
Aby szkolenie było efektywne zapewniamy: Warsztatowe metody szkolenia dzięki którym przyjemnie i skutecznie przyswoisz ważną dla Ciebie wiedzę. Atrakcyjną salę szkoleniową, w centrum miasta. Przerwy kawowe.

Program szkolenia

  1. Dzień 1
    • Proces sprzedaży
    • Komunikacja z klientem
    • Pytania
    • Parafraza – chce Cię zrozumieć
    • Aktywne słuchanie
  2. Dzień 2
    • Podsumowanie pierwszego dnia. Pytania jakie się pojawiły
    • Komunikacja niewerbalna – budowanie autorytetu
    • Dlaczego klienci odchodzą?
    • Język korzyści – rozmowa z klientem
    • Przychodzi Baba do kosmetyczki – scenki
    • Podsumowanie

Szkolenie prowadzi:

Trener biznesu z doświadczeniem w sprzedaży w branży kosmetycznej. Pracowała jako specjalista , przedstawiciel handlowy, kierownik regionalny oraz kierownik projektu, a także trener sprzedaży głównie w firmach kosmetycznych. Ma doświadczenie w sprzedaży – kontakty B2B oraz z klientem indywidualnym oraz sprzedaży online – współpraca ze sklepem internetowym. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi klienta oraz komunikacji niewerbalnej dla pracowników i współpracowników salonów kosmetycznych i gabinetów SPA w całej Polsce. Prowadziła szkolenia produktowe i zabiegowe dla pracowników salonów kosmetycznych.

Formularz zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu:
Sprzedaż i obsługa klienta w gabinecie kosmetycznym i fryzjerskim

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.


DANE UCZESTNIKA:


Należność za udział w szkoleniach można przesłać na rachunek bankowy:

  • - zaliczka w wysokości 50% do 3 dni od zgłoszenia*
  • - całość najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkolenia płatne na rachunek bankowy Cisnet.pl Centrum Szkoleniowo – Informatyczne Tomasz Płoszański nr 21 1140 2004 0000 3502 7604 3116, w tytule przelewu proszę podać datę szkolenia, miasto oraz nazwisko.

Wpłaty można dokonać również osobiście w jednym z biur Cisnet.pl

  • w Krakowie ul. Siemiradzkiego 19/1,
  • w Legnicy ul. Wojska Polskiego 1/3,
  • w Warszawie Al. Solidarności 147/33

W przypadku niewystarczającej liczby osób, które zadeklarowały swój udział w szkoleniu Organizator może zmienić trenera oraz termin bez podania przyczyny, zapewniając utrzymanie merytorycznych treści szkolenia. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany daty szkolenia bez konieczności zwrotu wpłaconej kwoty, pod warunkiem ustalenia nowego terminu szkolenia nie później niż w terminie 30 dni od daty szkolenia wskazanej na zgłoszeniu. W przypadku odwołania szkolenia, po ustaleniu nowego terminu, z przyczyn zależnych od Organizatora, całość wpłaconej kwoty podlega zwrotowi w terminie 5 dni roboczych.

* dotyczy szkoleń których termin jest ustalony w okresie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia. Należność za szkolenie, których termin ustalony jest w okresie krótszym niż 7 dni od zgłoszenia musi zostać wniesiona się w całości.