Podpis kwalifikowany – to elektroniczny podpis weryfikujący tożsamość osoby podpisującej. Służy do podpisywania dokumentów w wersji elektronicznej, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu.
Podpisem elektronicznym może posługiwać się każdy, kto zarówno w sprawach osobistych jak i w kontaktach biznesowych musi kontaktować się np. z urzędami czy administracją publiczną, kto zawiera transakcje finansowe czy podejmuje różne działania, w których należy podpisać wiele dokumentów. Ponad to podpis elektroniczny adresowany jest do wszystkich tych, którzy cenią sobie komfort, wygodę i pragną zaoszczędzić czas nie stojąc w kolejce do przysłowiowego „okienka” w urzędzie.
Oferujemy możliwość nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który ułatwi wiele spraw m. in.:
- kontakty z ZUS; np. podpisanie elektronicznego wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami, podpisanie deklaracji tj. ZUA, ZZA, DRA, i wielu innych,
- nadawanie mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet,
- pozyskiwanie wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),
- składanie pozwów na platformie sądu internetowego w systemie EPU,
- podpisywanie urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów skarbowych,
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawianie faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- uwierzytelnienie transakcji bankowych, które wymagają podpisu,
- podpisywanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszanie drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
- składanie e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG).
Rodzaje oferowanych zestawów:
Zestaw EuroCert Token:
Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
Karta kryptograficzna,
Czytnik Gemalto IDBridge K30,
Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
Zestaw EuroCert Mikroczytnik:
Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
Karta kryptograficzna (wielkości karty SIM),
Czytnik kart OMNIKEY 6121 USB,
Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
Zestaw EuroCert Classic:
Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
Karta kryptograficzna (wielkości kart bankomatowej),
Czytnik kart Gemalto IDBridge CT30,
Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
Procedura uzyskania podpisu kwalifikowanego:
- Odwiedź stronę Eurocert.pl gdzie wybierzesz i kupisz odpowiedni zestaw.
- Z zakupionym zestawem zgłoś się do naszych punktów weryfikacji danych w:
- Krakowie ul. Siemiradzkiego 19/1; tel. 12 444 62 73
- Warszawie, ul. Żelazna 59/0803; tel. 22 390 58 31
- W trakcie jednej wizyty:
- Wypełnimy i wyślemy wniosek o wydanie certyfikatu.
- Zweryfikujemy dane posiadacza podpisu i podpiszemy umowę.
- Zainstalujemy certyfikat (podpis) na wybranym zestawie.
- Pobierz i zainstaluj oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu.
- Korzystaj z podpisu bez ograniczeń.